6 Ekim 2012 Cumartesi

plakçıdan plak çalma gününde plak hediyesi: iki maiden 45liği!

kimi köylü ozan aşık veysel'i sever, kimi çağdaş ozan bülent ortaçgili.. bense deform ozanı seviyore.. DEFORMda yapılan dj in store hikayesi [plak çalanlar, plak sevenlerden biri plaklarından çalıyor, diğerleri dinlerken dinliyor, içiyor, gülüyor, plaklara bakıyor, sohbet ediyor] için oraya gitmiş idik. bu arada bilge evde iron maiden ve eddie ile tanışmış, eddie ile pek sevişmiş, onun aslında iyi bir insan olduğuna kanaat getirmiş, number of the beast'e bayılmış, bangır bangır maiden dinler olmuştu son 4-5 gün içinde ve de plakçıya gidip plak çalacağımı öğrenince belki iron maiden plağı vardır dedi ve dükkana girere girmez bunu sordu ozana.. ben yok burda olmaz filan derken ozan ebayde satmayı planladığı iki cillop 45liği gösterdi. the number of the beast /bw Remember Tomorrow [Live in Italy] ile flight of the icarus /bw I've Got The Fire [NM-NM/NM-NM]
ben de bilge de bunları görünce aklımız çıktı, ozan da çılgın bir fiyat söyledi, bilgenin ikarusu sormasıyla konu değişti. ben bilgeye ikarus hikayesini anlattım, ozan da kenardan gizli gizli dinleyip mi etkilendi, sonraki saatler boyunca şahane müzikler çaldım diye mi duygulandı, çocuğunu sevindir kampanyasından mı kaynaklandı bilmiyorum ama akşamın sonunda toplanırken bu iki 45liği bize hediye ediverdi... işte benim ozanım!

[ya da daha çok insanların içkisinden gürültüsünden soytarılığından bıktı da ondan verdi plakları gidelim deyu. bkz soytarılık]

the number of the beast'in b yüzündeki remember tomorrow konseri tanıdık amma flight of the icarus'un b yüzündeki i've got the fire'ı ilk defa dinledim. ronnie montrose diye adını ilk kez duyduğum çılgın bir rock gitarcısının enerjik bir rock and roll parçası.. şarkının orijinalinin girişindeki sesi stüdyoda kazayla çıkarmış abi.. baya gaz olmuş maiden versiyonu, bi de diannolu hali varmış ama burada bruce vokalde... geçen yıl bu zamanlarda da bi maiden gazına gelmişim herhal, flight of the icarus'un 12 inch maxi single'ını wantliste koymuşum.



sonumuz icarus gibi olmasın, maidenlar bilgeler ve ozanlar çok yaşasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder