30 Ekim 2012 Salı

varsa bi 10luk bozuk, iki 45lik edebilir mouk!

hastaneye gittiğim sabahların devamında genelde deform'a uğrarun. poğaçadır tatlıdır aldım gittim çayları söylemiş, biraz soğumuşlardı bile... bir yandan muhabbet ederken bir yandan yakın köşedeki 45likleri bırkalamıştım. sonra bir hollandalı çocuk bir süredir dinlediği plaklardan seçimini yaptı, yanılmıyorsam bir okay temiz aldı, ozan da para üstü için benden 10 kaat istedi. çıkmam gerekti biraz sonrasında çıkarken de hadi şunları alıvereyim dedim, 10 liraya say senden de iki mal eksilsin. ne onlar filan derken aldım gözüme kestirdiklerimi ki bunlardan biri Garnet Mimms & The Enchanters: Cry Baby / Don't Change Your Heart [NM/GENERIC] janis ablamızdan duyup bebekler gibi ağladığımız şarkının yazarı Bertrand Russel Berns abimiz. ki bu abimiz piece of my heart, hang on sloopy, twist and shout gibi şarkıları yazan, prodüktörlüğünü yapan bir abimiz! gencecikken 38 yaşında kalp yetmezliğinden 1967'de vefat eden bir abimiz! hem de 30 aralıkta, yeni yılı göremeden vefat eden abimiz! ağlamayıp da ne halt edeceksin? 2009'un sonunda ya da 2010'un başında, evi boşaltmış, olimposu bitirmiş, soğuk, parasız ve evsiz günler yaşar ve de o sıralar sona'da konaklarken yaptığım ağlak troubles, heartaches & sadness miksinde kullanmıştım bu canım şarkıyı. şarkıyı okuyan garnett mimms abimiz de solo ve çeşitli gruplarla eserler verdikten sonra isa abimize dönüp "yeniden doğup" müzik işlerini bırakmış. gospel okuyaydı hiç olmadı... b yüzündeki don't change your heart da the enchanters üyesi sam bell'in bestesi bir r&b baladı. böyle bir cümle ettim diye harcadım sanılmasın ama diğer plağa geçme derdindeyun.
killing floor: out of uranus / sun keeps shining [NM/VG] beni kapaktan yakaladı. grubu hiç duymamıştım, ama isimlerini havlayan kurt'un şarkısından almış olmaları, hem de a yüzü şarkısı out of uranus'ün "out of your anus"ün şifreli yazımı olması cazip geldi. şarkı söyleyen baronun roger waters'ı andırması da sempatik geldi [senelerce en antipatik bulduğum floyd'du kendisi, ta ki istanbul konserine kadar] plağı şöyle bir dinledim kulaklıkla. out of uranus cayır cayır [not cazır cazır] gitarlarla başlayıp alıp gidiyor, daha garaj havasında, hafif bir düşük tempo born to be wild gitarları/akorlarıyla akıyor gibi, göbeğindeki bass gidişinden de sanki cure etkilenmiş yıllar sonra killing an arab'da. b tarafı ise hızlı bir blues/rock and roll, hayli ten years after havasında, ama gitarcı alvin lee gibi iddialı değil. biraz da taste'i android. esas mevzu ozanım bozulmaz inşallah çok kıymetli olmasa da nadirce bir 45lik imiş, ebayde 10 pounda (16 dolar gibi) alıcı bulmuş bundan bir buçuk ay önce! o zaman şu öve öve bitiremediğum şarkılar neymiş dinlemekintoş ve bir de bahsi geçen ağlak troubles, heartaches & sadness miksini ki öyle bir miks bilen bilir bilmeyenlere de miksbulutu anlatsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder