8 Kasım 2012 Perşembe

dicey gölgelerin gücü adına! meet the mo-dettes!

akşama dj shadow konseri var, biletlerimizi almışız, heyecanlıyız. eksisozluk'te adnikraf adlı suser'in şöyle bir şey yazdığını görünce helecanım katlanmış: "söylentiye göre sayısı 50 binin üzerindeki plak arşivinden (bilen bilir) belli bir zaman periyoduna ait olanların buraya ait hissettiklerinden 70 adedini konserde dağıtacakmış", ki sonrasında bu bilgiyi deform'dakilerle de paylaşmışım denyoca. neyse evden imzalatmak için endtroducing ve stem'i almışız, çıkmışız yola... burcu kursa gitmiş ben dükkana. biralanırken tayfun hiç siftah yapmadık bugün, bir şey alsana oğlum dedi. karikatür iki kadın figürünün dansettiği 45lik gözüme takıldı, mo-dettes: white mice / masochistic opposite, aha kesin bu kız pankı gibi bişiydir burcu sever dedim, taktık pikaba. hakkaten de öyle çıktı. gitarcı kate korus zaten slits'in ilk dönem kadrosundaymış. raincoats'un da başlarında varmış. etrafı bırkalamaya devam ederken gainsbourgh - l'homme a tête de chou'sunu gördüm, onu da dinledik biraz, nefis albüm, bu sıra yeniden basılan gainsbourgh'ler arasında da yok kendisi, amma velakin paraya kıyamadım (ki birkaç saat sonra o paralara acımayacaktım bira alırken ah ah!), ve mo-dettes'i aldım. aman efendim benim bu beyaz zarf içinde aldığım plağın aslında bir ön ve kapağı varmış ki sormayın, keşke olaydı bizde de, hem punk hem çizgi roman daha ne olsun kuular?
ardından alkollü bir shadow konseri. burada video'yu çeken arkadaşın bloğunda yazdıkları var. bizim macera ise hafif itişmeli (medeni pogo) hafif brutal (alkollü böğürmesi) bol gööölge diye bağırmalı (tezahür at) sonunda da plağı imzalatmak için burcunun dizini moratması ve çürütmesiyle biraz acılı geçti. fakat bu şedovun imzası da karalama gibiymiş arkadaş! önce harbiden karaladı sandık alkolün tesiriyle sonra baktık internetten hep böyle!

ahanda single, white mice'a çekilmiş reyr bi video ve elemanın çektiği shadow:




iştehanda imzalı şedov plakları ve rob'un defterini kontrol ettikten sonraki imzasu.. ve de boşluk olmasın hoşluk olsun deyu nefis bir röportaj..

1 yorum:

  1. Mo-dettes single'ını aldığımız çok harika oldu, zira unuttuğum bir plak şirketini hatırladım. Rough Trade. 1976 yılında Notting Hill'de başlamışlar plak işine, 1978'de de plak şirketini kurmuşlar ve neler neler basmamışlar. The Smiths'den The Raincoats'a...diy yoluyla yapılan işlere de destek olmuşlar hep. Hoş bu single'i 'Artsong'adında başka bir şirket basmış ama yine de Rough Trade dağıtmış.

    Bu arada DJ Shadow'un arkasındaki gölgeli enstalasyonu da arkadaşımız hiperaktivist Erdem Bilbaz yapmış.(http://erdemdilbaz.com/)

    YanıtlaSil