1 Aralık 2013 Pazar

önce bumaça sonra fumaça

30 kasım cumartesi gecesi ozan'la birlikte çalacağımız back up records gecesinden şüpheliydim açıkçası.. ozan plak fuarına gitmiş, ordan da amsterdam'a geçmiş eğlenceye doymuş ve yorulmuş olmalıydı.. ben de daha cuma gecesi karga'da çalmış, burcu'nun iş için urfa'da olmasıyla komple dağılmış, sabah tayfun ve yeşim 'in yanında kusmuklar içinde uyanmış, utançla evden kaçmış, eve gelip sızmış, sonra uyanıp paklanıp bir senaryo iş görüşmesine gitmiştim. kafam zonklarken birkaç saat sonra yine barda müzik çalıyor olmak nasıl olacaktı bilemiyordum. eve döndüm 3-3lük fb beşiktaş maçı beni biraz ayılttı.. sonra ozan ben biraz yumoş çalacam önden başlarım diyince rahatladım, 11 buçuk gibi quit'e vardım. baya da bi insan vardı ve gelmeye devam ediyorlardı. hemmen ikram edilen wurst ve birayla ayılmaya keyiflenmeye başladım, ozan da pek şahane, pek duymadığım tarzda balearic funky diskomsu şeyler çalıyordu, pek hoşuma gitti.. ortam iyice kıvama geldi bu sefer ne çalıcam bu sentetik havaların üstüne diye kaygılandım. bpm 120lerde geziyordu, verdim aziza a'yı, ardından da hip hop'u zerk ettim genç bünyelere.. sanki kulüpteyiz millet geçti kendinden, dubtı steppaydı funktı rockabillydi derken sabahın 5'ine kadar nefis bi çalma gecesi yaşadık eski zamanlardaki gibi... bizde iyi müzik çok, yeter ki kitle iyi olsun.. sabaha karşı neşeyle ozanlara döndük biraz daha müzik. sonra uyku sonra kalkış kahve kahvaltı ve daha çok müzik.. ozan'a iki dene bu 45likten vermişler amsterdam'da: fumaça preta - you-me libertar / eu era um cao toplamda da 500 tane basmışlar ha! baya bi çiğ, sert ve de saykodelik bi funk anlayışı var fumaça preta abilerimin. kendisi sanıyorum portekizli. artık bir amsterdamer midir? yoksa bu music with soul'cularla uzaktan kuzen midir bilmiyorum diyodum ki biraz kurcaladım siteyi, gün içinde toplaşıp, şarkıyı ve sözleri yazıp, kayda girip işi bitiren insanlarmış bu abiler. music with soul'un az ve öz olan diğer mamulleri de aynı tatta.. zaten sitelerine kocaman "we like it raw" yazmışlar. aman insanın ağzının tadı olsun da, soul geceleri de soul plakları da yanında en datlu şekerleme [raw bile olsa]..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder